jueves, 6 de agosto de 2009

Inconsciència sexual?


Suposo que el gir insospitat que necessita cada argument ja va arribar ahir a la nit... jo que primer volia explicar una mica ma vida (introducció) i esperar a que el nus de tot plegat arribés una mica més tard, doncs ara ja no sé com d’important és el què m’ha passat. Potser de fet (i espero que sigui així) això només serà un capítol més, però està clar que l’assuntu és prou greu com per espantar-se una mica. El follamic nº2 (no el que em va masturbar al carrer la nit de Sant Jordi quan jo estava melancòlica per no tenir príncep blau, sinó el que és la meva parella sexual per excel·lència) ahir em va explicar que li han diagnosticat una enfermetat venèria d’aquestes i que encara s’està fent proves... no és sífilis ni gonorrea ni res molt gros, de fet es diu clamídia. Es veu que simplement pilles intoxicació d’orina i has d’anar al metge i et donen un antibiòtic molt fort i fins a 20 dies després no pots follar sense condó. I aquest és el problema, que ho hem fet sense condó i no algun cop, sinó tots. És d’aquells que controla quan es corre i sap preveure-ho. I a mi, que m’agrada tant quan ho fem, i amb la de pardals que tinc al cap m’ho deixo fer. És més, potser sóc jo que l’incito a que ni se’l posi.

Això se’n diu inconsciència. I mira que sóc responsable amb moltes coses, amb la majoria, però aquesta se’m escapa de les mans. No és una cosa massa corrent que em deixi follar sense condó (a no ser que sigui parella estable i porti l’anell anticonceptiu), però ell és l’excepció. Ell folla molt amb altra gent, però diu que sense condó només 2 cops aquest any, i jo sóc la principal font de fluxes vaginals per on ha contactat la seva tita. Així que m’hauré de fer proves d’aquestes per veure com estic.

I tot no seria tan preocupant si no hagués pillat una intoxicació d’orina unes setmanes després de la última vegada que vam estar junts a casa seva i vam trencar el llit (això ja farà 2 mesos). De fet creia que vaig pillar l’intoxicació perquè vaig pixar per allà radere de lavabos de plàstic i entre cotxes en un concert d’aquests a l’aire lliure on la higiene no està massa considerada. I encara s’enreda més la cosa perquè vale que aquell dia no vaig follar, però si ens vam magrejar molt amb un colega, i ves a saber si també ha pillat algo, o jo he pillat algo o ves a saber... total, que em vaig mig curar la intoxicació amb uns dies d’antibiòtic (sense anar a que em mirés els resultats de la prova d’orina) i res, que ara hi hauré d’anar de nou i que m’ho mirin bé.

Vulguis o no em preocupa una mica o molt, pensa que potser la cosa no només podria ser això, i és que ni puc escriure la paraula del mal rollo que se’m crea... però imagina’t que alguna cosa es pogués desencadenar amb sida. Mare meva. Ja m’estaria bé, per capulla, per marrana i per inconscient... ai quina por. Prefereixo no pensar-hi massa... normalment jo afronto els problemes així, pensant en una altra cosa. Que madur no?

De totes maneres ahir vam fer un revolcón amb el follamic nº2 amb condó, que es veu que aixis no es contagia (bueno clar, si fos sida, amb masturbacions i fel·lacions si que es contagia... però intento treure’m aquesta possibilitat del cap...) i de fet no va ser dels millors, i és que ni em vaig córrer del tot a gust.

Suposo que devia tenir al cap tota aquesta merda. Com la que té el de Fight Club en aquest moment, amb la pistola a la boca, que no pot deixar de pensar encara que potser li agradaria fer-ho... aquest és el moment de la retrospectiva.

monxeta

No hay comentarios:

Publicar un comentario